Ouderraad

De Ouderraad helpt de school door het (mede) organiseren van allerlei activiteiten die het schoolleven extra leuk maken, zoals het Beginfeest, de AvondVierdaagse, sportdagen etc. Ook nemen wij het initiatief bij de voorbereiding voor feestelijke momenten zoals de viering van Sinterklaas, Kerst en Pasen.

unnamed.jpg

Om bovenstaande allemaal mogelijk te maken, werkt de Ouderraad samen met de klassenouders.

Wij werken samen met de klassenouders en alle andere ouders die het leuk vinden om af en toe mee te helpen op school. Zo blijft Aldoende een prachtschool.

De ouderraad werkt met een budget uit het ouderfonds, bijeen gebracht via de ouderbijdrage.

​

De ouderbijdrage is vastgesteld op € 30,- per schooljaar. Dit is in principe een vrijwillige bijdrage.

at.png

Heb je vragen of wil je je aanmelden om mee te helpen, stuur ons dan een mailtje: