Mobiele telefoons

Onderstaand beleid zorgt ervoor dat leerlingen een mobiele telefoon mee naar school kunnen nemen zonder dat dit invloed heeft op ons onderwijs.

Wanneer ouders het wenselijk vinden dat hun kinderen een mobiele telefoon meenemen naar school, staan we dat toe.

​

Tijdens de schooluren blijft de telefoon in de tas of in de la en staat deze uit.

​

In opdracht van de leerkracht kunnen kinderen tijdens schooltijd gebruik maken van de schooltelefoon om hun ouders te bellen.

​

Mocht blijken dat kinderen tijdens schooltijd hun telefoon gebruiken, dan neemt school de telefoon in en kunnen ouders deze na schooltijd bij de leerkracht ophalen.

​

School is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging van de mobiele telefoons.